Sv: Vi venter valper/isbjørner :D
Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.
Åja på østlandet? Vet de sliter vesentlig mer der enn her på vestlandet.
Jeg kommer ikke til og gå ned i pris med det første nei. At folk ikke gidder betale fullpris for en 10uker valp, vel da får de gå ett annet sted tenker jeg. For å snu det litt da, hvordan er det for de som betalte 13000kr når de var 8uker, hvis de finner ut at andre har betalt 10.000kr 2uker senere. Da hadde jeg som valpekjøper blitt ganske sur faktisk.
Ser folk setter ned prisen når de er 4-5mnd gamle.
Ja, indre Østfold, og her ser jeg japanere på alle kanter uansett hvor jeg går hen, synes jeg. 
Jeg er enig, altså, i at man ikke bør sette ned prisen med en gang, jeg lurte bare på hvordan praksisen var. Det er klart, nærmer valpen seg halvåret når man kjøper den, så har man jo som eier på en måte "gått glipp av" mye av valpetiden. Men allerede etter ett par uker synes jeg er i tidligste laget å kreve avslag på det grunnlaget. Det er klart, som kjøper så står man jo fritt til å prøve og prute på prisen uansett når og av hvilken grunn, så er det opp til selger om man lar seg lure.