Sv: Alt man trenger å vite om bilferie gjennom Europa til Spania
Henger litt her. Vurderer bilferie til sommeren, men mannen er litt skeptisk når det gjelder bilen. Det er en 10 år gammel Volvo V40, har gått 172000 km, har hatt bilen snart i 3 år og den har vært meget stabil og har ikke vært inne på verksted annet enn på service. Nye dekk i fjor, vi har "grønt kort" og NAF-medlemsskap. Jeg ser ikke problemet, han har angst for at noe skal skje midt på Autobahn og at vi da står der helt hjelpesløse med 3 barn på slep.
Noen som kan berolige, forsikre om at alt pleier å ordne seg, eller komme med tips om hva man gjør hvis om atte dersom. Uvant dette, for det er jeg som pleier å ta meg av katastrofetankene for alle sammen, men her tenker jeg at "pytt pytt, dette går da fint!"
Vi tenkte forøøvrig å ta alt av overnatting på sparket på hotell eller vertshus el.l, ikke drasse med campingutstyr. Eller er det dumt å sjanse på?
Retningen er ikke bestemt enda...Har en tante i Sveits, kunne tenkt meg Eurodisney, sol i Spania og ellers er Italia og Kroatia fristende. helt åpen med andre ord!
Forslag til gode reiseruter mottas med takk.