Sv: Rampete Robin. - Er det bare meg?
Det kan vel hende at dette vil variere frå barn til barn ja. Min yngste er veldig "enkel", dvs. han følger opp det vi ber han om, tar ein beskjed, og finn aldri på noko som er utanfor dei grensene som er satt. Han kan gjerne diskutere og han kan vere veldig uenig, men han gir seg lett dersom han merkar at vi har satt ei klar grense. Men snuppa derimot... hennar livsprosjekt er å vri på ting og strekke strikken. Det er ein fantastisk kvalitet ettersom ho blir eldre, men ufattelig slitsomt i kvardagen. Ho treng i grunn ikkje bensin på bålet altså Dog er ho nok godt innafor kva som er normalt for ein unge, og eg trur ikkje at RR gjer henne "utfordrande" (meir enn det ho allereie er...). Eg tenker derfor at serien kan vere vanskelig for foreldre som har ungar med ulike problem.
Forresten var vel Pippi aldri slem?? Ho hadde utprega rettferdighetssans og brydde seg ikkje om autorietar, men ho var jo alltid snill. Det var jo faktisk Emil også. Eg syns ikkje dette er direkte samanliknbart med RR.