Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Skikk, bruk og utdrikningslag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-13, 14:48   #38
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk, bruk og utdrikningslag

Vi var invitert i bryllup i sommer (søskenbarn av mannen), der vi måtte reise for å kunne delta.
Vi bestilte hotellrom og gledet oss til ei helg hjemmefra.
En måned før bryllupet fikk vi beskjed om at det var skjedd en feil, og at vi kun var invitert til kaffe kl. 21:00.

Vi vurderte å holde oss hjemme, men da vi hadde ordnet med barnevakt og hotellrom fant vi ut at vi skulle dra likevel.

Kaffen ble servert nærmere kl. 23, vi ventet 1 1/2 time i resepsjonen før vi slapp inn. Da fikk vi 2 bonger på vin eller øl, andre ting måtte vi kjøpe selv. Som f.eks. cognac eller likør til kaffen.
De hadde ikke gavebord og ikke dansegulv. Alle talene var unnagjort under middagen og lokalet stengte kl. 01:00!

Jeg ble sur jeg...

Jeg kjenner ikke bruden, og synes da det var helt greit og ikke bli invitert i utdrikkningslaget hennes.

I mitt utdrikkningslag inviterte forloveren min alle damene under ca. 40 som skulle i bryllupet, samt noen gamle venninner som ikke var invitert i bryllupet. Såååå koselig og gøy!

-Og alle gjestene (96 stk.) var med på hele bryllupsfesten! Tanken på å invitere noen kun til kaffe slo meg ikke engang...

Sist redigert av M&M : 11-01-13 kl 14:55.
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.