Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ta dere sammen, norske damer!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 23:40   #10
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Hadde aldri hørt om henne, men husker etter denne tråden at det for litt siden var en mann på tv som sa noe veldig morsomt om å trille barnevogn. Eventuelt om å ikke trille barnevogn. Etter å ha lest artikkelen på nytt igjen, kjenner jeg hvor uendelig takknemlig jeg er for at jeg har den pappaen jeg har til ungene mine. Han skifter flere bleier enn meg for tiden, triller gjerne på vogna og det er like naturlig at han står opp om natta som at jeg gjør det. Han baker med dem, synger tullesanger for dem og sitter med tårer i øynene dersom en av dem blir syke. I mine øyne er han rene definisjonen på Mann.

Veldig enig. Så dårlig som jeg var de første ukene etter at vi fikk Kosegrisen, så ubrukelig jeg har vært i dette svangerskapet, ikke søren om det hadde gått om ikke mannen også deltok. Eller, for all del, vaskehjelp og au pair hadde sikkert hjulpet masse det også, men au pair i treroms leilighet er jo dømt til å bli kleint..

Emneord
boble, fele

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.