Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Diskusjon om torrent-tråder (gaflet fra tråd om invites)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 12:26   #19
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Invitation code? (TV Torrents) Gies ikke til nyregistrert brukere!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Her er hva jg har tenkt: (og det er ikke alternativ å vente med å se serier et år etter de har kommet ut)
Jeg ønsker at det skal lønne seg økonomisk å lage gode serier så jeg vil betale. Jeg har derfor amerikanske kontoer sånn at de som produserer i hvertfall får penger for det jeg ser. De det går ut over er vel helst filmkanaler og slikt som jeg kanskje ellers hadde betalt for.

Så jeg tenker at det er bedre å betale via amerikansk konto enn å laste ned. Tenker jeg feil?

Jeg tenker som deg. Det må da være bedre at produsentene faktisk får betalt enn at det de lager nærmest blir stjålet? Jeg skjønte ikke logikken i at det skal være like ille som å laste ned uten å betale for det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.