Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Kindle-anbefalinger

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-13, 14:55   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle-anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er veldig godt utvalg i engelskspråklig litteratur på Kindle, jeg – det er sjelden jeg ikke får tak i det som faller meg inn, og jeg leser en salig blanding av alt mulig rart. Praktisk talt alt jeg leste i 2012 leste jeg på Kindle (unntatt tegneserier og norsk ungpikebok).

Problemet er ikke at det ikke finnes. Men at jeg syns det er vanskelig å finne nye forfattere og bøker igjennom kindle store. Rett og slett fordi det mest populære kommer øverst og det ikke nødvendigvis er det med mest kvalitet eller det som interesserer meg.

Jeg leser også mye rart, men helst samtidslitteratur. Men også litt fantasy og science fiction. Men da helst ordentlig fantasy og scifi, ikke romantikk med litt vampyrer kastet inni.

Goodreads har jeg brukt litt tidligere, men glemt av igjen. Må vel kanskje prøve den siden igjen ja.

Heksebøkene til Debora Geary har jeg allerede lest alle av. Jeg likte også dem godt. Er ikke mange dagene siden jeg ble ferdig med den som kom i jula.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.