|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytting av julegaver
Samme her. Poden fekk bukse i strl. 4 år og gensar i strl. 5 år. Han blir 6 år snart. Storesøster fekk kjole og jakke i strl. 9 år. Ho blir 11. Irriterande nok så passa det jo nett no, sånn at mi mor sjølvsagt fekk rett likevel.
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
Eg fekk bytte ein barselpresang som var utgått på dato og med byttelapp frå ein annan by, i same vare i større storleik. Vi fekk utruleg mykje i 62, så eg bytta litt slik at eg fekk fordelt det utover eit større spekter av storleikar. Det gjekk heilt fint.
|
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Kunne kanskje forsøkt, men me skal ingen stad der dei selger sånne merker før i februar. Det er tre timars køyring, så det er liksom ikkje ein svipptur heller. Men me tar dei i bruk så lenge dei passar.
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Då er det litt verre. Eg hadde butikken i byen, eg, så då var det ikkje så stress å stikke innom.
|
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Bytting av julegaverBabyen vår har forresten fått ein fin ullfleecedress frå Joha i str. 80. Han bruker 62 nå, er det ikkje veldig sannsynleg at han er 80 midt på sommaren då? Eg lurer på om eg skal få ein større størrelse, bare for å vere sikker på at han er passe, når det er kaldt.
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Erfaringen fra mine egne barn er at det gikk 9-10 måneder mellom 62-80, så jeg ville ikke byttet til 74. Både 74 og 80 brukes mye lengre enn man tror, når man fortsatt forholder seg til 56-62-68, som de vokser ut av på et blunk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tror 80 kommer til å passe fint. Joha hopper fra 80 til 90, og minsten på drøye 2,5 år bruker 90 i Joha nå.
|
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Då satser eg på det. De har jo rett i at barn veks seinare etterkvart. Vi brukte 50 til han var 6 veker, så hoppa han over 56 og gjekk rett i 62 som han har brukt nå dei siste seks vekene. Det er framleis ein del å gå på i den storleiken, men eg tenkte at han kom til å bruke 3-4 storleikar i løpet av vinteren og at 80 då var lite. Men det er kanskje ikkje det.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Eller be om tilgodelapp, om du kan få det, så kjøper du ulldress for den til høsten.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|