Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere for noe fint da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-12, 03:08   #32
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint da?

Jeg fikk fine gaver, synes jeg:
Mannen og jeg kjøpte dobbel dundyne + puter til hverandre, og så fikk jeg en eske chai-latte-te til kaffemaskinen.
Svigerforeldrene fylte opp frysen vår før jul, med både elgkjøtt og fisk, blant annet masse kveite. Og så fikk vi krumkakejern, siden det jeg hadde røyk kvelden før vi skulle ha barnedåp.
Mamma og pappa ga oss en stor duk til spisebordet - sånn magisk der flekker og søl ikke trekker inn.
Og så fikk jeg hjemmelagede duppederter fra ungene, en pose M fra JC og et sett måleskjeer fra HE. Han informerte også om at han hadde gitt 50 kroner til frelsesarmeen - siden jeg hadde fortalt ham at jeg ville blitt veldig glad for en sånn type presang.

Jeg liker at vi gjør jula ganske nøktern og grei for oss voksnes del. Vi har ikke behov for gavekaos. I år gikk det inn hos guttene at jula også handler om å gi, og ikke bare om å få de største og fineste tingene. Og det var moro å se hvor stolte og ivrige de var over å overrekke både kjøpte og hjemmelagde gaver. Gutta hadde støpt fine såper til tanter, onkler og besteforeldre. (Noen av de voksne stusset litt over både lavendelduft, hjertefasong og lett feminin innpakning, men alt ble veid opp av at såpene ble merket "mot jentelus" og "håndlaget av BOYS". ) Alle de nærboende familiene fikk også en lekre kurver eller glass med hånddyppede tennbrikettkongler, som guttene var veldig fornøyde med å kunne gi fra seg.

Og sånn til slutt, så strykker jeg ikke sengetøyet mitt, og kommer aldri aldri aldri til å gjøre det heller.-Kjære vene så kjedelig det er å stryke.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.