Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere for noe fint da?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-12, 10:43   #21
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk dere for noe fint da?

Jeg fikk nye middagstallerkener, mummiskåler og mummikopper, Bergans Myrull jakke, tøfler, toalettmappe og sminkepung, et par kokebøker, penger og ikke minst et nydelig sett med armbånd og kjede som Lillebror har laget i barnehagen.

Gammel 25-12-12, 10:48   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinskap! Det har jeg ønsket meg lenge. Morsomme øredobber fra de to eldste ungene, fine Rosendahl grand cru-ting, verdens nydeligste selvlagede kjøleskapsmagnet fra minstemann. Lekkert halskjede. Det var kanskje det?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:52   #23
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kule sko, morgenkåpe, pysj og armbånd, bl.a.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 10:52   #24
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er superfornøyd.
Jeg fikk knitpro settpinnesett og rundpinnesett med løse kabler, Desigual veske, Dolce Gusto kaffemaskin, lilla pjona votter, et kult ugleklokkesmykke, spansk kokebok, lavenderlys, tallerkener og dessertskåler, scrappepapir, kalender, bursdagsbok, engel og noe penger.

Gammel 25-12-12, 10:57   #25
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Le Crueset gryte og alliansering av mannen, fat og kopper fra ungene, herlige venninnegaver, penger og gavekort fra svigers fikk vi og. Mye fint!

Gammel 25-12-12, 11:07   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fornøyd her også.
Fikk billetter til Dagfinn Lyngbø show til gubben og meg, skinnhansker med deilig vinterfor, bakeunderlag og sett med boller, kremstasj fra Clearins og Samsung nettbrett på deling til alle.

Gammel 25-12-12, 11:09   #27
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Influensa. Lenge siden jeg har vært så dårlig. Jeg husker knapt nok hva jeg pakka opp, men det var i alle fall en brødrister som har stått på ønskelista noen år, håndkrem, sokker og noen smykker. Tror jeg kommer til å bytte et par av dem.

Gammel 25-12-12, 11:14   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ukulele, parfyme, sminke, glass, gavekort på kjøpesenter og kinokort, vin, DAB radio og endel fellesgaver med mannen. Veldig fornøyd med gavene altså!

Gammel 25-12-12, 11:20   #29
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Veldig fornøyd.

Iphone og Bergans kåpe (down lady parka) av mann og barn.
Sydentur av foreldrene mine.
Ny sofa av svigers.

Ellers kalender av tantegutten min, fleecejakke, pledd, dessertskåler m.m.
Og ikke minst de flotte hjemmelagede gavene fra minstejenta i huset.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:21   #30
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg fikk slow cooker, juicer og glass kutter og penger. Gleder meg til å teste ut de nye dingsene

Gammel 25-12-12, 11:21   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk saueskinnstøflene jeg ønsket meg, treningstopp og skinnvotter (i det mykeste skinn foret med lammeull) av mann og barn.

Ellers fikk vi kapp- og gjærsag ( ), nye dyner, blurayspiller, penger og andre mer eller mindre nyttige ting.
Veldig fornøyd.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:29   #32
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sånn bortsett fra det opplagte, ansiktsutrykket til mannen min da han innså hva han fikk med meg.

Jeg får ikke mange julegaver. Av foreldrene mine ønsket jeg meg ulltrøye, altså ullundertøy ala Devold eller Kari Traa etc. Min mor tolket det til strikkatrøye. Jeg måtte jo bare le da jeg pakket opp, og jeg syntes jo attpåtil den var veldig fin. "Selvfølgelig gjør du det", sa mannen min, "den er i et mønster som kompletterer et hvert nerdeantrekk på den arbeidsplassen din".

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:34   #33
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får ikke veldig mange gaver, men er veldig fornøyd med alt jeg fikk. Jeg ble nok ekstra rørt over gaven tenåringen min hadde kjøpt.

Gammel 25-12-12, 11:36   #34
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Så fint, trøtt.

Gammel 25-12-12, 11:37   #35
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Sånn bortsett fra det opplagte, ansiktsutrykket til mannen min da han innså hva han fikk med meg.

Hva fikk han, da?

Gammel 25-12-12, 11:43   #36
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen hadde tatt av helt, og jeg fikk Georg Jensen ringer - tre stk Fusion.

Åh, fiiint! Går alle tre på én finger? Er det slik det konseptet er? For det er slik at de bygges på hverandre?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:46   #37
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Jeg fikk Bergans Myrull-kåpe av mannen, den har jeg ønsket meg i flere år nå. Og jeg fikk Dolce Gusto-kaffemaskin, armbånd, skjærefjøl, høretelefoner, Marius-strikkeboka ++. Mye fint altså! Mannen fikk penger til å kjøpe vedkløyvemaskin, og var storfornøyd med det.

Gammel 25-12-12, 11:52   #38
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk to glass med strikkemønster, kaffekvern, hudpleie ting, armbånd av lillesøster, kreativ mamma boka av madammen og endel andre småting.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 11:58   #39
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Åh, fiiint! Går alle tre på én finger? Er det slik det konseptet er? For det er slik at de bygges på hverandre?

Alle går på en finger, selv om det er veldig uvant med så bred ring. Har ønsket med den ringen i snart flere ti-år.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-12, 12:06   #40
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Iphone og Bergans kåpe (down lady parka) av mann og barn.
Sydentur av foreldrene mine.
Ny sofa av svigers.

LITT andre gaver enn i min familie, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.