|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Det rare er, at når jeg tidligere i uka hadde vasket og ryddet - så var alt klart. Og så går det liksom 2 dager, og så er det rot her igjen!?
![]() |
#162 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
![]() |
#163 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Og jeg har hatt juleferie siden torsdag og har ikke gjort noen ting.. Men når jeg ser meg rundt har det visst hopet seg opp igjen
![]() |
#164 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg føler at vi ligger en dag foran skjema. Slapper av med rødvinsglasset mitt i julevasket hus, og sparer bare pynting og delfiakake til i morgen.
![]() |
#165 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Her er det bare pynting av juletreet som mangler nå. Og så skal jeg sveive rundt med vaskebøtte og fille en liten tur i morgen formiddag, på kjøkkenet (nødvendig) og i gangene (for at det skal lukte godt når gjestene kommer).
![]() |
#166 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nå har jeg gått over siste del av lista, vi har ordnet alt av gaver og alt av mat. Resten får bli som det blir. God jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Er ferdig
![]() |
#168 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har pakka inn gavene. Mannen henter juletreet i garasjen. Vi har funnet fram tre store kasser med pynt. Får se om vi orker å pynte noe - storebror har meget elskverdig delt virusinfeksjonen sin med de fleste andre i familien, så jeg har ingen andre planer enn å slumre på sofaen, mens jeg innimellom gjør mitt beste for å hoste opp lungene mine. Alt annet på lista utgår. Jaja. Jeg har fine folk å være sammen med, og det blir nok både mat og pakker.
![]() |
![]() |
#169 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ferdig. Ungene har pynta leiligheten og treet, og jeg har pakka inn den siste gaven. Nå kan jula bare komme.
![]() |
#170 |
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
![]() |
#171 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Herlig. Fem dager igjen til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Minsten her har fått en eller annen infeksjon, og siden han er diabetiker er det litt ekstra å passe på, så vi er ikke helt ferdige ennå. Og 23.desemberselskapet vårt utgikk med høye kneløft her. Men det blir jul i morgen, uansett.
![]() |
#173 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Her skal mann og barn pynte juletre snart, mens jeg gjør ferdig en kake. Så skal tenåringene få pynte pepperkakehuset også, selv om de ikke er så ivrig på det lenger - for spise det om en ukes tid, det vil de! |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?I kveld skal jeg lage sildesalatene. Jeg liker at de er så ferske som mulig. Så da blir det karrisild, banansild og rødbetesild.
![]() |
#175 |
|
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Vi har pyntet tre, ryddet vekk siste rotet fra her og der og pyntet pepperkakehus. Nå er det så fint her atte, så da erklærer vi oss for klare. Det er ikke så himla nøye uansett siden det bare er oss, men det er koselig å ha det fint rundt seg, særlig første jul i nytt hus!
![]() |
#177 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nå er vi vel så klare som vi kan bli. Vi skal til foreldrene mine i morgen, så det blir ikke noe stress her hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alt i rute, skal bare på butikken en tur i morgen. Kirsebærfamilien stiller med nisse så sender jeg lillebroren min dit. Gøy! :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Vi var helt ferdige rundt halv seks. Kl. seks kom gjestene på sossiser, hjemmelaget potetmos og rosenkål. Da senket julen seg over palasset, og skuldrene ble senket ett par meter. Nuh er det jul, og snøen laver ned ute.
![]() |
#180 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nettopp ordnet strømpe til ungene, så nå er alt klart! Må lage riskrem (kokte grøten i dag) og koke pinnekjøtt og poteter i morgen, og det er det (foreldrene mine tar med kålrotstappe hit).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|