Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Erfaringer med å tatovere øyenbryn?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 12:59   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med å tatovere øyenbryn?

Jeg tatoverte både øyenbryn og eyeliner i -05 eller -06. Bryna har jeg fjernet med laser, men eyelineren er like kraftig enda.

Gammel 20-12-12, 15:40   #22
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, hvor lenge varer det egentlig? Det koster jo litt, så det burde jo vare en stund. Er det sånn at man vedlikeholder for en lavere sum?

Mener de skal vare 3 til 5 år, avhengig av hvor godt du tar fargen. Har ikke vedlikeholdt enda så om det er en annen pris vet jeg ikke.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:47   #23
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

bare pass på å skravere. Altså små hår. IKKE fylle dem inn heldekkende. Sett begge deler og er klar på hva jeg foretrekker.

Gammel 20-12-12, 17:55   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, små hår er det jeg vil ha, det må se ut som ekte øyenbryn, ikke sånne tatoverte hele streker, grøss.

Gammel 20-12-12, 19:08   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ja, jo. Etter måneder med tenners gnissel, salte tårer og mange tusen kroner fattigere.

Flere år siden nå, men jeg er fremdeles like sur på meg selv og den idiotiske kjerringa som fucka opp bryna mine.

Shit, det må ha vært kjipt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 19:56   #26
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mine er så gamle at de ikke tatoverte hår enda. Men dekkende.
Jeg ønsker hår neste gang.

Man har vel en påfyll inkludert kanskje? Husker ikke. Jeg har fått det gratis pg billigere som vennetjenester. Sjekk med solvår hegge.
Husker ikke hvor du bor jeg, men tipper hun kan anbefale noen i nærheten av deg. Så vet du hva du kan forvente.

Gammel 20-12-12, 20:00   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bor nær Stavanger. Takk for tipset! Det er ikke aktuelt før om et års tid uansett, men skal ha navnet i minnet.

Gammel 20-12-12, 21:05   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jo. Etter måneder med tenners gnissel, salte tårer og mange tusen kroner fattigere.

Flere år siden nå, men jeg er fremdeles like sur på meg selv og den idiotiske kjerringa som fucka opp bryna mine.

Jeg kjenner at jeg har lyst til å si

og skjønner det må ha vært urkjipt

Gammel 20-12-12, 21:07   #29
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Jeg kjenner at jeg har lyst til å si

og skjønner det må ha vært urkjipt

Jeg vet ikke hvor jeg har bilder fra den tiden. Holder på å legge inn på harddisk, så det kan være jeg finner et bilde i løpet av helgen.

Gammel 20-12-12, 21:18   #30
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Her fant jeg et bilde fra da jeg nettopp hadde startet med laserbehandlingene for å fjerne bryna:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC000024 (3).JPG (10,3 KB, 164 visninger)
Gammel 20-12-12, 21:28   #31
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her fant jeg et bilde fra da jeg nettopp hadde startet med laserbehandlingene for å fjerne bryna:

Men er det ikke meningen at man skal gro hår over tattisen? Da vil den vel se mer naturlig ut?

Gammel 20-12-12, 21:57   #32
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Joda, men det er litt vanskelig når tatoveringen er en halv cm over der brynet faktisk er ...

Gammel 20-12-12, 22:36   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Joda, men det er litt vanskelig når tatoveringen er en halv cm over der brynet faktisk er ...

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 00:03   #34
Joika
Pauset

Standard

Auda.

Gammel 21-12-12, 00:37   #35
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det moderne med overtatoverte bryn nå for tiden? Jeg blir ofte brynforskrekket. Jeg blir helt paralysert, og tenker for meg selv om det virkelig er sånn det skal være.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 00:54   #36
Mirmell

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Man ser jo på bildet hvor øyenbrynet ditt egentlig er. Smått utrolig at hun som tatoverte klarte å tatovere en halv cm over.

Gammel 21-12-12, 10:33   #37
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, små hår er det jeg vil ha, det må se ut som ekte øyenbryn, ikke sånne tatoverte hele streker, grøss.

Jeg har stråteknikk ja og det er utrolig naturlig og fint.

Gammel 21-12-12, 10:41   #38
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg har stråteknikk ja og det er utrolig naturlig og fint.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-12, 15:12   #39
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Det ligger bilde av brynene mine i bloggen til Solvår Hegge.

Gammel 22-12-12, 23:27   #40
Frost

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Det ligger bilde av brynene mine i bloggen til Solvår Hegge.

Det var mange flotte bryn i den bloggen. Ikke lik de jeg har sett. Unntatt noen bryn som hun forsøkte å redde. Det var helt skrekkelig.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.