|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi kommenterer hverandre av og til, stort sett med morsomheter.
Jepp, akkurat slik.
Som jeg skrev over: Stort sett morsomheter, men vi kan også poste fine og interne ting til hverandre. Kanskje kvalmende kleint for noen, men det kjenner jeg at jeg driter i.
Det er lite snuppepusing her også, men småprat og et hjerte i ny og ne er fint.
Vi er ganske klinete IRL også, så jeg tror ikke noen mistenker oss for å være kun fæisbooklykkelig. Men jeg mistenker flere for å være misunnelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?
Vet ikke om du siktet til meg her (men du quotet meg, så da...) men når nabodama skriver "elsker deg høyere enn himmelen snuskepjusken min hjertehjertesmilefjes" til mannen sin på FB-veggen, fremkaller det vel mer sånn puteflau-light-følelse enn minsunnelse. Jeg personlig foretrekker å bruke chatten til sånt, eller enda bedre, si det direkte (vi sees jo ganske ofte, tross alt...) enn å dele det med våre 200 nærmeste venner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?
I rest my case. (Ref det jeg skrev om selvinnsikt.)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|