|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Mannen min er ikke på Facebook, men hadde han vært det, ville vi naturligvis ha vært venner fra første stund. Noe annet synes jeg er rart.
|
|
|
|
#2 |
|
lettere utlada
|
Sv: Facebook-dialog med partneren din?Vi er venner på FB men det er sjelden vi "snakker" der. Det begrenser seg til 'liker' på bilder eller en gratulasjon o.l.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook-dialog med partneren din?
Nå mener jeg ikke nødvendigvis kliss og kos og klemz og sånn, men samtaler ala "fyrer på peisen" - " så deilig, kjenner det varmer" Eller: "gleder meg til jul" - "jeg også, elskling".
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Hvorfor i all verden skulle man behøve å ha en sånn samtale på FB?
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, ikke sant? Men altså, dette er ikke enkelttilfeller heller. Det er jo en trend og ikke bare ett par jeg tilfeldigvis kjenner liksom. Lykke på display? Vise at vi har det så kos? For noen VET jeg dette stemmer (etter hva som blir delt etter noen glass rødvin), men andre kjenner jeg ikke godt nok til å anta annet enn at de faktisk ER gift med "verdens beste"(insert det som passer).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|