|
|||||||
| Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: 11. desember: Salt karamellsaus på glass
Ja, var en annen oppskrift som jeg hadde salt i. Jeg tredoblet denne og hadde i en hel sånn liten fløte. Det er vel 3,3 dl eller noe. Kokte det ikke så lenge, tipper et par minutter bare. Tror det er dette som utgjør forskjellen. Oppskriften er omtrent identisk. Sist redigert av Joika : 18-12-12 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 11. desember: Salt karamellsaus på glassJeg hadde i litt mere fløte for ikke å risikere for tykk konsistens.
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 19-12-12 kl 21:20. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Sv: 11. desember: Salt karamellsaus på glass"Dette ser lett ut," tenkte noen. Neinei, jaja.
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: 11. desember: Salt karamellsaus på glass
Jeg har funnet ut at det er lurt å ha smøret i på slutten mens sukkeret smelter. Så tar du en visp og "dytter" smøret ned i sukkeret, så klumpene bare blir bitte små i stedet for en diger. Alt sukkeret mitt ble en diger klump første gangen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|