Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-12, 17:20   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Kennelnavn skal vel oppretter finne?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:24   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Aner ikke. Vi fikk beskjed om å velge selv og bokstav var ikke viktig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:44   #3
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg fikk telefon fra oppdretter i dag. Hun ville vite navn, stamtavlen skulle lages. Foregår det der på ulike måter?

Jeg velger og sette stamtavlenavnet selv. Det har jo ingen betydning for hver enkelt valpekjøper sånn egentlig. Men jeg liker og kunne spore tilbake kullene mine for å si det sånn. Som A kullet har fellesnevner Amazing og of Sasha, som da vil fortelle meg hvem som er mor. Tenker jo å bedrive oppdrett og derfor vil jeg lett kunne ha kontroll for å si det sånn etterhvert som de blir flere kull

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

De fleste oppdrettere finner det, men noen lar hver enkelt valpekjøper bestemme navn som skal stå på stamtavlen.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mangler to. Litt klissete navn da, men det var jo det du ville ha.

Klissete er fint.
Takk
Ikke dumme i det hele tatt.

Sist redigert av Sneglo : 13-02-13 kl 14:51.
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:45   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Dropp 's, det skal bare være s. Og dropp Beautiful!

Det er vel et B-kull, da skal alle navnene begynne på B men ikke på det samme, nødvendigvis. Snøhvits Best kept secret er fint! Og Snøhvits Bjarne!

Jeg trodde sånne klissenavn var helt "ut" nå? Kanskje ikke i J. spisshundmiljøet?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 18:48   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Det er vel et B-kull, da skal alle navnene begynne på B men ikke på det samme, nødvendigvis.

Jeg trodde sånne klissenavn var helt "ut" nå? Kanskje ikke i J. spisshundmiljøet?

Er det mote på sånnt?

Gammel 18-12-12, 18:50   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Er det mote på sånnt?

Å ja! Iallfall i miniatyrhundmiljøet.
Jeg har ikke vært med der på noen år, da. På nittitallet het alle småhunder noe fjolleri.

Går det fortsatt bra med alle?

When tomorrow comes
Gammel 18-12-12, 18:52   #7
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Å ja! Iallfall i miniatyrhundmiljøet.
Jeg har ikke vært med der på noen år, da. På nittitallet het alle småhunder noe fjolleri.

Går det fortsatt bra med alle?

Det var nytt for meg.
Men så er jeg temmelig ny i akkurat oppdrettsmiljøet da.

Og 's står sånn i kennelnavnet hos NKK, så den får jeg ikke gjort noe med

Ja det går helt supert
Skal snart ta en ny veierunde, så får jeg se hvordan vekta er
Se om jeg også får tatt enkeltbilder

Gammel 18-12-12, 19:02   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Dersom navnet er engelsk skal det være 's.
http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

Ellers er jeg dårlig på navn og det eneste jeg kom på var Hope, som allerede er foreslått.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 19:26   #9
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Dersom navnet er engelsk skal det være 's.
http://www.grammarbook.com/punctuation/apostro.asp

Joa, men SnØhvit er da norsk nok.
Da jeg i hin hårde dager hadde kennelnavn hadde det ingen ' men jeg aner ikke hva NKK driver med nu for tiden. :knirk:

When tomorrow comes
Gammel 18-12-12, 20:00   #10
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Joa, men er da norsk nok.
Da jeg i hin hårde dager hadde kennelnavn hadde det ingen ' men jeg aner ikke hva NKK driver med nu for tiden. :knirk:

Vi velger selv
"Alle" har det nå hvertfall.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.