Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kitchen Aid - skal, skal ikke?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-12, 12:30   #1
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kitchen Aid - skal, skal ikke?

Jeg har en KA, men plages litt med at deigen ofte "vandrer" opp over eltekroken slik at det blir mye klin og svinn. Kanskje jeg gjør feil? (Jeg har små deiger, men det vandrer for det om.) Mulig jeg banner i kirka nå, men jeg syns ikke den er like fantastisk som alle skal ha det til.

Gammel 17-12-12, 12:46   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Jeg har en KA, men plages litt med at deigen ofte "vandrer" opp over eltekroken slik at det blir mye klin og svinn. Kanskje jeg gjør feil? (Jeg har små deiger, men det vandrer for det om.) Mulig jeg banner i kirka nå, men jeg syns ikke den er like fantastisk som alle skal ha det til.

Kenwood er helt lik. Jeg tror det er en egenskap med maskiner som har eltekroken stikkende ned i bollen.

Gammel 17-12-12, 13:06   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kenwood er helt lik. Jeg tror det er en egenskap med maskiner som har eltekroken stikkende ned i bollen.

Vi hadde KW før vi fikk KA, og hadde ikke det problemet. Kanskje det er _jeg_ som er problemet?

Gammel 17-12-12, 12:46   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker denne ganske mye, også til gjærdeig.
Liker den godt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 13:04   #5
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bruker denne ganske mye, også til gjærdeig.
Liker den godt.

Og da vandrer ikke deigen?! Tusen takk for tipset!

Gammel 17-12-12, 13:05   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og da vandrer ikke deigen?! Tusen takk for tipset!

Synes ikke min vandrer nei. Men jeg har merket at det er bedre om jeg har i litt og litt veske, og ikke for mye på en gang, og lar den jobbe godt imellom ispeingen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 13:07   #7
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Synes ikke min vandrer nei. Men jeg har merket at det er bedre om jeg har i litt og litt veske, og ikke for mye på en gang, og lar den jobbe godt imellom ispeingen.

Jeg skal prøve det senere idag. Håper det fungerer.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.