|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver til voksne nevøer og nieserNår jeg sier at jeg satser på å slutte å gi gaver til tantebarn når de får barn/etablerer seg, er det fordi jeg begynner å få en del av dem. Hadde jeg hatt ett eller to, ville jeg ikke sett på det spesielt slitsomt (eller dyrt) å kjøpe gaver til dem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julegaver til voksne nevøer og nieserVi er en liten familie, så her slutter vi ikke å gi gaver til nieser/nevøer selv om de er voksne. Jeg gir også gave til min onkel og tante! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julegaver til voksne nevøer og nieser
Jeg har to store (søsken) på 15 og 18. De kommer nok til å få en liten ting en stund til tenker jeg. Vet at de har liten familie, så de får ikke så mange gaver heller.
|
|
|
#4 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver til voksne nevøer og nieserMine nevøer og nieser er ikke så store enda, så jeg vet ikke hvordan det blir i vår familie.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julegaver til voksne nevøer og nieserVi runder av de året de blir 18, og jeg har valgt å ikke innlemme inngiftede barn jeg ikke møter i løpet av året også. Ved en opptelling hadde vi 35 nevøer/nieser, jeg kjenner jeg er glad for at det begynner å bi endel som har bikka 18 ja.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|