Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagetrøbbel! Hjelp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-12, 16:56   #29
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnehagetrøbbel! Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Cinnenn, her.

I barnehagen har ho teip-bleier fra pampers, og her hjemme bruk jeg bare Up&go fra libero :-) så jeg vet veldig godt at ho ikke er påskiftet..

Nei, er avdelingssykepleier på rehabilitering jeg, så den går ikke under sykehus.. Desverre ingen tilbud der

Når jeg prata med ho istad, sa ho at det var leit at jeg følte det slik... Lurer på om ho ble litt "redd"? Vet ikke helt..

Om det ikke blir full skjerpings fra ende til annen nå, velger jeg å ha henne hos dagmamma.. Nå kommer heldigvis far hjem neste uke, så da blir det ikke bhg på henne på en stund.. Men de skal få frem til neste onsdag på å vise fremskritt i henhold til det vi snakket om idag, så får vi se. Viss ikke kommer jeg selv til å kontakte både barnevernet, lege, helsestasjon og kommunen.

Når jeg skal virkelig ta skjeen i en annen hånd..

Da skifter de sikkert ikke da. Det er veldig rart. De aller fleste barnehager har "bleieliste", gå å se på den om det er skrevet noe. Jeg ville uansett merket bleien på noe vis, det kan være at de har tatt feil bleie og at hun tilfeldigvis har på seg samme bleie som hjemme. Bare for å se det fra en annen side. Det kan være vanskelig som mamma. Det er lurt å puste to ganger før man "fyrer løs" sånn på generell basis.
Barnevernet har nok ikke noe med barnehagen å gjøre, ei heller lege eller helsestasjon, det er kommunen som er rett instans og man kan melde sin bekymring dit.

Fint at mannen kommer hjem da. Men sånn generelt så er det ikke alltid lurt å ha ungene hjemme over lang tid og så ha de fullt i barnehagen i en viss periode igjen. Man opplever at barn blir utenfor både lek og det sosiale. Bar en tanke... Men hun skal jo selvaagt ha det bra da. Der minsten min går tilbyr de ikke mindre enn 60 % plass nettopp av den grunn.

Jeg vet ikke om du har hatt møte med barnehagen, men vil virkelig anbefale det. Krev at både styrer og ped leder er med. Skriv ned det du vil ta opp og pass på at stemningen ikke blir overopphetet.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.