|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landSaken er latterlig vinklet, men jeg forstår godt at man blir drittsur av å betale 300 kroner for ingenting. Det der var jo ren svindel, og det er helt greit at forhandleren blir hengt ut for det.
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land
Enig. Klart de folka smører tjukt på og fremstpr ekstremt fjollete, men hallo, jeg tror jeg hadde blitt temmelig gretten av den kalenderen der, og litt uthenging er på sin plass.
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land
Å selge en vare som lover noe mer enn den er er ikke lov. Reklamen for julekalenderen har gitt kundene en forventning om noe annet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|