Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumjustis, eller...?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 15:30   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumjustis, eller...?

Jeg ble overrasket over at Billa var så opptatt av å presisere at hun ikke mente det hun skrev som kritikk. Sånn som jeg bruker "kritikk", så er det helt klart kritikk å si at man synes andre bør la være å gjøre noe de gjør - men jeg synes jo ikke det er noe galt i å mene eller si noe sånt. Jeg synes heller ikke folk jevnt over har kritisert Billa for å være kritisk, de har vel heller spurt hva hun mener med å si at det ikke er kritikk. Å si at "jeg oppfattt det du skrev som kritikk" er jo ikke egentlig kritikk, bare en saksopplysning om hvordan man oppfattet det. (Men hvis man oppfatter "kritikk" som, jeg vet ikke, et synonym til "angrep", så leser man selvsagt utvekslingen helt annerledes.)

Nå er jeg langt over i meta-land jeg også. Poenget mitt er bare at jeg selv helt opplagt oppfattet Billa som kritisk, og det syntes jeg det var helt greit at hun var. Jeg ønsket å finne bedre ut av hva hun egentlig mente, og det synes jeg hun har gjort god rede for. Jeg er ikke enig med henne, men det er jo også helt greit.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.