|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
Sv: Rabattkode hos miinto.noHva er det med dere? Jeg blir seriøst flau!!! Bruke den samme koden flere ganger for å få opptil 1000 vis av kroner i avslag?! Dere forstår vel at dette ikke er riktig?? SKJERP DERE!! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg fikk med gavekortet i et blad jeg kjøpte i butikken! Jeg regnet med at det skulle være en kode ala "r74jfnd4" (med masse forskjellige tegn og tall) som gjør den "eksklusiv". Jeg hadde plukket meg ut en del jeg hadde lyst på på nettsiden og kjøpte da med flere blader! Selv om jeg jo må betale for hvert blad sparte jeg fortsatt penger! Om det gjør deg flau så er det helt i orden for min del! Men jeg har ihvertfall betalt for hver og en av de gavekortene jeg har brukt, og ikke flau over det! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rabattkode hos miinto.noFine øredobber fra Snö of Sweden til under femtilappen!
Velkommen hit, Natalie1!
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rabattkode hos miinto.no
Ja, velkommen skal du være - så koselig!
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rabattkode hos miinto.no
Dersom man ikke sørger for at koden kun kan brukes en gang pr. kunde, så må man bare finne seg i at kodene deles. Det gjelder både nettbutikker, spill og programmer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|