|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dorullnisseforbud
Jeg gjør også det. Og selv om jeg synes denne faren åpenbart er hysterisk, og både skole og barnehage må styre så mye med doruller som de gidder for min del, så synes jeg det er å overdrive å se på doruller som en hygienisk greie. Og kommentaren fra kommunelegen om at det er vel ingen som tar på dorullen på innsiden er jo bare tåpelig. Når dorullen er tom tar jeg den, gjerne før jeg har vasket hendene. Noen ganger før jeg er ferdig på do også, siden jeg må skifte dorull mens jeg holder på. :deler:
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Vi sparer på doruller til barnehagen nå. Men jeg vasker faktisk hendene før jeg plukker med meg den tomme dorullen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Men hvor lenge overlever bakteriene på papp? Jeg kan ikke tro at de få bakteriene som eventuelt finner veien til dorullen overlever i dagesvis heller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg vil tro at en papprull ikke er et spesielt gunstig miljø for bakterievekst.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|