Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En enslig mor som sliter med økonomien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 20:46   #11
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Nå har jeg nettopp sett opptak av Hellstrøm rydder opp fra forrige uke (opptak på PVRen), og det var litt av et sammentreff at jeg ble oppmerksom på denne tråden nå.

Det handlet nemlig om en enslig mor på 27 år som hadde tre barn og var student. Hun har med andre ord DÅRLIG råd og slet veldig med å få til å lage god, sunn og billig mat til barna sine. Ellers var hun nok en av de mest oppegående og beundringsverdige menneskene jeg har sett i denne serien tror jeg.

Det som var sammentreffet, var at i tillegg til hjelp fra Hellstrøm kom altså damen fra artikkelen som det linkes til i hovedinnlegget i tråden på besøk for å øse av sin erfaring etter å ha levd etter og videreutviklet rådene fra Hellstrøm fra ca 1 år siden. Siden sist hadde hun blitt helt rå på å lage billig og sunn mat fra bunnen, og holder også kurs for folk ift dette. I det hele tatt.

Det var rett og slett et program til å bli glad og rørt av. Og jeg blir glad av folk som får til å ta tak i sine utfordringer og gjøre det beste ut av dem på den måten som disse to damene gjør. Rett og slett.

Emneord
enslig mor, fattig, hellstrøm

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.