Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?
Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.
Nå oppdaget jeg at det ikke engang er ett eneste treff på ´jurflass´på heleste FP! 
Sjåkkeranes! Enda godt du har ordnet opp i dette.
Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.
Svært sjelden jeg gir røde prikker. Men hvis jeg syns noe er frekt, støtende, stygt eller bare utrooolig teit, så hender det jeg prikker rødt.
Jeg tror nok jeg også vil føre denne rødprikk-politikken ja. Men jeg kjenner jeg har veldig høy toleransegrense for hva som er frekt, støtende eller teit også, så det har nå ikke blitt noen rød prikk fra meg til noen enda. Og jeg er fremdeles litt overrasket over at jeg ikke har blitt rødprikket for lengts i "utrolig teit"-kategorien, men er selvsagt veldig glad for å ikke få rød prikk også da.
Mitt inntrykk er at folk er veldig "av og på" ift prikking generelt, både de røde og de grønne (?). Jeg ser i alle fall at jeg noen ganger får "mange" grønne prikker enkelte ganger (noen ganger veldig koselig og ikke minst overraskende, andre ganger veldig fortjent selvsagt ), mens andre ganger kan det gå over en måned før jeg får noen som helst (det er jo alltid høyst ufortjent ). Selv prikker jeg ganske flittig når jeg synes noen sier noe utrolig vittig, veldig fint og ikke minst noe veldig viktig/fornuftig.
Ja... Jobbe ja, det var DET jeg egentlig gjorde.