|
|||||||
| Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenDet er godt at dette blir posta tidleg, for eg ser at ein må jo begynne å spare! Dorullar f.eks. For ikkje å snakke om korkar!! Må jo begynne å supe nå om ein skal få dette her i boks. Får ein kjøpt korkar på Panduro? For den som er litt meir tilbakeholden av seg?
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen
Tror ikke det. Man kan evt. ønske seg noen i den hemmelige nissetråden. Her i huset har vi nemlig feiret bursdag i helgen, og sammen med ukentlig boblevindrikking har jeg visst opparbeidet meg et visst overskudd, kan man si.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen
At jeg ikke ba pent om å få ta med noen da jeg dro. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderenVi har mengder med doruller. Har et barn som sparer og meg som kaster. Hvis det skal bygges dorulltårn så har vi opp til taket.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|