|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å skaffe seg hundJeg sitter i skrivende stund og ser ut av vinduet. Det pøser. Jeg skal gå tur, det gjør jeg hver dag, og hadde jeg hatt hund, ville den selvsagt ha vært med. Men jeg sliter med tanken på en søkkbløt hund inn i huset. Og det regner mye her. Jeg antar at jeg vil komme til å bære den i dusjen etter hver eneste tur, så jeg vet ikke det er noen ide med støv på hjernen... Det er greit nok med håndkle i gangen, men hvor mye skitt fjerner det egentlig? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Å skaffe seg hund
Hunden kommer til å få problemer med huden hvis du skal dusje han hver gang han har vært ute. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, jeg kommer til å få problemer selv, så jeg kan jo ikke basere meg på det. Men jeg tenker på skitten. Må man regne med å bare tørke av gjørme og så slippe den inn? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Jeg spyler beina - og jeg har ikke en gang støv på hjernen. En våt og sølete hund griser ut gulvet, sånn er det bare. Så jeg løfter opp poden, setter vannet på i springen og vasker en og en fot. Tørker med håndkle, og vips ferdig. Heldigvis er ikke alle dager våte og sølete. Det er særlig høst/vår som gir mye grisete hund. Når det er tørt ute så syns ikke jeg at hunden drar inn så mye. Vi er jo vant med et beist på 45 kilo, så nå når vi har en ung mann på 5 kilo i huset så blir det vesentlig mye mindre. Ungene drar inn mer sand enn hunden gjør. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|