Sv: Om kjøp og salg på forum
Om man selv har kjøpt nytt, velbrukt, som nytt, "prøvd på", til overpris, på salg, fra nettet... det spiller vel ikke noen rolle for prisen man selv vil selge for? Jeg mener, om Angelique er spontan og kjøper et på lekre lekre sko som hun bruker syv ganger, og så selger dem til meg fordi hun har funnet noen andre hun har mer lyst på - og jeg bruker dem én gang, men får gnagsår fordi de ikke passer... så er jo skoparet likevel brukt åtte ganger uavhengig av hvem sine føtter de har vært på? Det er jo bare å beskrive varen det, og spørre hvis det er noe man lurer på.
Og man må vel likevel få lov å anføre hva nypris var den gangen plagget kom i butikken selv om det kanskje ikke var det man selv gav for det? Det er jo mest bare for å gi en pekepinn på prisnivået på varen i utgangspunktet.
Det er jo uansett bare reinspikka "tilbud og etterspørsel" i praksis. Hva er man selv villig til å gi for gjenstanden? Det er vel heller usannsynlig at noen her inne på FP kjøper barneklær og voksensko på spekk... 
|