|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg vil også lime noen.
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Takk for megJeg er ikke i noen av de involvertes blogger (kan jeg si med ganske stor sikkerhet, all den tid jeg leser bare noen få), men det har virket på meg -som ikke kjenner en kjeft her inne på privaten - at det har vært enkelte (svært få, muligens bare en) brukere som har vært i opposisjon mot ledelsen over noe tid. Jeg har ofte tenkt at noen (ikke nicket noen) vil ha mer innflytelse og makt her enn hva godt er, men det er mulig jeg ser spøkelser på høylys dag.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Teflona : 15-11-12 kl 19:02. Årsak: Spøkelser |
|
|
|
|
#4 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Takk for meg
Dette må da være et skoleeksempel på å fyre opp under en konflikt? Var dette egentlig et nødvendig innlegg?
|
|
#5 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Takk for meg
Det var ikke for å fyre noe som helst, jeg vet ikke noe om konflikten, det er bare min betraktning rundt noe jeg har fornemmet her. Nødvendig? Ikke mer enn de innleggene du har skrevet i tråden, vil jeg tro.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|