Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 14:51   #1
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg vil også lime noen.

Gammel 14-11-12, 15:00   #2
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg vil også lime noen.

Hold deg til å rime noen du snuppa.
Opplimt Tåtti kan bety slutten for limerick.

Gammel 14-11-12, 17:13   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke i noen av de involvertes blogger (kan jeg si med ganske stor sikkerhet, all den tid jeg leser bare noen få), men det har virket på meg -som ikke kjenner en kjeft her inne på privaten - at det har vært enkelte (svært få, muligens bare en) brukere som har vært i opposisjon mot ledelsen over noe tid. Jeg har ofte tenkt at noen (ikke nicket noen) vil ha mer innflytelse og makt her enn hva godt er, men det er mulig jeg ser spøkelser på høylys dag.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 15-11-12 kl 19:02. Årsak: Spøkelser
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 20:50   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg er ikke i noen av de involvertes blogger (kan jeg si med ganske stor sikkerhet, all den tid jeg leser bare noen få), men det har virket på meg -som ikke kjenner en kjeft her inne på privaten - at det har vært enkelte (svært få, muligens bare en) brukere som har vært i opposisjon mot ledelsen over noe tid. Jeg har ofte tenkt at noen (ikke nicket noen) vil ha mer innflytelse og makt her enn hva godt er, men det er mulig jeg ser spøkselser på høylys dag.

Dette må da være et skoleeksempel på å fyre opp under en konflikt? Var dette egentlig et nødvendig innlegg?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:43   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette må da være et skoleeksempel på å fyre opp under en konflikt? Var dette egentlig et nødvendig innlegg?

Det var ikke for å fyre noe som helst, jeg vet ikke noe om konflikten, det er bare min betraktning rundt noe jeg har fornemmet her. Nødvendig? Ikke mer enn de innleggene du har skrevet i tråden, vil jeg tro.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.