|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Takk for megMen kommer det som et sjokk på folk at man kan prates om? Det virker naivt å tro at ting på FP forblir på FP. Sånn er det selvsagt ikke, og særlig ikke her hvor så mange kjenner hverandre i RL.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Takk for meg
Nei, det kom ikke som noe sjokk på meg. Så derfor var det ikke noe jeg gikk videre med eller noe. Men det kan jo være mer problematisk om det er litt mer lukka informasjon som blir formidlet videre kanskje.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er helt innforstått med at det snakkes altså, og jeg innrømmer at jeg gjør det selv. Jeg kjenner svært få fra FP utenfor, men de gangene vi snakker om ting herfra foregår det sånn:
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Men det er det vi sier ikke har skjedd, og det er det som er så innmari frustrerende. For hadde det vært det vi diskuterte så hadde det ikke vært noe sak, da hadde nok alle vært enige om at det ikke er bra.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|