|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg tror jeg har uttrykt meg litt klønete tidligere her for noen lurer på om jeg skal dra. Jeg har ingen umiddelbare planer om å stikke. Jeg vet jo at det bare ville blitt pinlig når jeg kom slukøret tilbake igjen. For det ville jeg nok. Det er fjasetroppen jeg blir baktropp til. Dere kan fjase i forveien og så kommer jeg etter senere.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Takk for meg
Det er ikke slik at man ikke kan være her selv om man liker de andre, Kie.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg trodde det var utestengt bruker som var omtalt. Så nå skjønner jeg mindre enn jeg trodde at jeg gjorde. Ting er enda mer uklar på en måte. Jeg kjenner ikke sakens egentlige kjerne, har kun lest tråder og infoen fra admin. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|