Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 22:18   #1
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg tror jeg har uttrykt meg litt klønete tidligere her for noen lurer på om jeg skal dra. Jeg har ingen umiddelbare planer om å stikke. Jeg vet jo at det bare ville blitt pinlig når jeg kom slukøret tilbake igjen. For det ville jeg nok. Det er fjasetroppen jeg blir baktropp til. Dere kan fjase i forveien og så kommer jeg etter senere.

Og i ærlighetens navn: Jeg har fortsatt kontakt med noen av de som ikke er her mer, men har ikke meldt meg inn i en "dørslamresekt" av den grunn. Jeg vil i grunnen bare ha minst mulig brutte relasjoner. *enkel*

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:24   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tror jeg har uttrykt meg litt klønete tidligere her for noen lurer på om jeg skal dra. Jeg har ingen umiddelbare planer om å stikke. Jeg vet jo at det bare ville blitt pinlig når jeg kom slukøret tilbake igjen. For det ville jeg nok. Det er fjasetroppen jeg blir baktropp til. Dere kan fjase i forveien og så kommer jeg etter senere.

Og i ærlighetens navn: Jeg har fortsatt kontakt med noen av de som ikke er her mer, men har ikke meldt meg inn i en "dørslamresekt" av den grunn. Jeg vil i grunnen bare ha minst mulig brutte relasjoner. *enkel*

Det er ikke slik at man ikke kan være her selv om man liker de andre, Kie. Det gjør jeg også, det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:28   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:36   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke helt, var ikke saken mellom utestengt bruker og en moderator? Hvor kommer Kie og tredjeoersoner inn? :forvirret:

Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 22:42   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Saken er jo at moderator angivelig har baksnakket / delt fortrolige opplysninger om folk, og da antar jeg at tredjepersonene er de som er omtalt.

Jeg trodde det var utestengt bruker som var omtalt. Så nå skjønner jeg mindre enn jeg trodde at jeg gjorde. Ting er enda mer uklar på en måte. Jeg kjenner ikke sakens egentlige kjerne, har kun lest tråder og infoen fra admin.

Frost er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.