Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan har dere mottatt avslag på bhgplass?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 15:49   #5
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan har dere mottatt avslag på bhgplass?

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

Eller er jeg på helt på jordet? Hvordan fungerer det i andre barnehager? Kanskje det er bare jeg som ikke helt har dagen?

Hva skulle styrer gjort da når du spurte? Nektet å svare?

Det jeg mener - du får sikkert brev til slutt. Men foreløpig kan det hende de velger å avvente, i håp om at det skal ordne seg likevel. Greit å se hvor mange som takker ja og nei før de sender ut avslagene.

Du får sikkert brev, men du valgte altså å spørre før du fikk brevet. Jeg syns ikke det var galt av styrer å gi deg svar på det du spurte om.

For problemet her er vel egentlig ikke at du fikk vite det på den måten, men hva resultatet var. Derfor går det innpå deg, tipper jeg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.