Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 11:57   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Fjasingen er et forsøk på, nok en gang, å gå videre med normal forumbruk. Ikke latterliggjøring av de som velger å forlate forumet. Iallefall for min del. Saken står som den står og det blir ingen annen løsning. Det tjener ikke til noe å riste og rive i forumet i uke etter uke, det er som det er.

Også er det jo unektelig noen likheter mellom denne situasjonen og den som oppsto da FP startet opp i 2006. Det er jo litt morsomt å harselere over seg selv i forhold til det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 12:01   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Fjasingen er et forsøk på, nok en gang, å gå videre med normal forumbruk. Ikke latterliggjøring av de som velger å forlate forumet. Iallefall for min del. Saken står som den står og det blir ingen annen løsning. Det tjener ikke til noe å riste og rive i forumet i uke etter uke, det er som det er.

Også er det jo unektelig noen likheter mellom denne situasjonen og den som oppsto da FP startet opp i 2006. Det er jo litt morsomt å harselere over seg selv i forhold til det.

Fjasingen er det aller, aller besteste med FP. Det har aldri vært nedlatende, og er det ikke nå heller.

Gammel 13-11-12, 12:07   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes vi burde få lov til å gå videre nå, med god margin. Jeg er møkk piss drittlei. Som moderator og privatbruker.

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg vil bare at det fremdeles skal være et hyggelig sted å være, for alle. Jeg blir lei meg på egne vegne og andres når det blir som det har vært her nå.

Og når til og meg jeg er med på fjaset i etterkant, da er det nok.

Gammel 13-11-12, 23:20   #4
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Fjasingen er det aller, aller besteste med FP.

Huff nei. Jeg synes denne fjasingen er bare veldig, veldig, veeeeldig kjedelig. Jeg synes det beste er drama.

jane er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 00:17   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Huff nei. Jeg synes denne fjasingen er bare veldig, veldig, veeeeldig kjedelig. Jeg synes det beste er drama.

Wanna hang?

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.