Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 16:41   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

De andre innleggene kan jo stå uansett.
Og alle har jo muligheten til å redigere sine innlegg.
Bare ikke i tilfelle konflikt.

Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.

Bryter man forumregler, kan man miste privilegier. Surprise, surprise.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:43   #2
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.

Bryter man forumregler, kan man miste privilegier. Surprise, surprise.

Jaja!
Men jeg mener, vi som fortsatt er her; vi kan redigere. Også hovedinnleggene våre! Man trenger ikke slette. Man trenger ikke gjøre noe med andres sine innlegg, bare egne. Vi som fortsatt får lov. Vel. Jeg har gjordt mitt poeng, og det virker som om folk begynner å bli lei.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:44   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

det virker som om folk begynner å bli lei.

Kjapp i oppfattelsen, du:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:45   #4
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:50   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg synes det er helt greit å bruke denne tråden til å påpeke det man er uenig i. Og at man blir møtt med ålreite og informative svar. Dermed er det også større sjans for at man ikke blir beskyldt for hetsing overfor brukere som har helt greie spørsmål.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 16:49   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja!
Men jeg mener, vi som fortsatt er her; vi kan redigere. Også hovedinnleggene våre! Man trenger ikke slette. Man trenger ikke gjøre noe med andres sine innlegg, bare egne. Vi som fortsatt får lov. Vel. Jeg har gjordt mitt poeng, og det virker som om folk begynner å bli lei.

Vet du - dette synes jeg blir for dumt. Jeg kunne ha rødprikket, men velger å svare istedet for. Har du virkelig inntrykk av at det er utbredt at folk blir utestengt fra dette forumet helt uten forvarsel? Synes du det er greit mot dine medforumister å fremstille det slik som du gjør?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:57   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vet du - dette synes jeg blir for dumt. Jeg kunne ha rødprikket, men velger å svare istedet for. Har du virkelig inntrykk av at det er utbredt at folk blir utestengt fra dette forumet helt uten forvarsel? Synes du det er greit mot dine medforumister å fremstille det slik som du gjør?

Det har visstnok bare skjedd denne ene gangen, men burde man ikke uansett prøve å få klarhet i hva som har skjedd og hva forumledelsen synes er greit og ikke med hensyn til moderatorers spredning av fortrolig informasjon?

Dersom man statuerer et eksempel med å kaste ut en bruker på livstid når vedkommende tar opp et overtramp for ledelsens side såmkan det godt hende det går en stund før nestemann blir kastet ut, ja. Da holder man heller kjeft og lever med den uretten som begås her inne. Jeg synes det er rart at så mange synes det er greit ...

Gammel 12-11-12, 20:58   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Det har visstnok bare skjedd denne ene gangen, men burde man ikke uansett prøve å få klarhet i hva som har skjedd og hva forumledelsen synes er greit og ikke med hensyn til moderatorers spredning av fortrolig informasjon?

Dersom man statuerer et eksempel med å kaste ut en bruker på livstid når vedkommende tar opp et overtramp for ledelsens side såmkan det godt hende det går en stund før nestemann blir kastet ut, ja. Da holder man heller kjeft og lever med den uretten som begås her inne. Jeg synes det er rart at så mange synes det er greit ...

Jeg vet ikke nok om denne saken til å gjøre meg opp en mening. Men jeg synes det er kjempesynd at hun er ute. Jeg tror ikke jeg er alene om å ikke vite nok til å ikke kunne velge side.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:04   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det visste hun ikke.

Jo, det gjorde hun, fordi alle vi andre visste det, lenge før det skjedde. I mitt hode var det noe slikt som flere uker, hukommelsen min kan være litt selektiv når det gjelder tid, jeg kan ta feil, men det er i hvert fall snakk om et mye lenger tidsrom enn 24 timer. Det ble nevnt om og om igjen, flere steder, i mange tråder og aldri noensinne av andre enn vedkommende selv. Med unntak av de få stedene ledelsen bekreftet at dette var en reell mulighet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:40   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du har valgt å sitere meg, så kan jeg svare. Jeg mener at forumledelsen har gjort rede for hvordan de forholder seg til fortrolige opplysninger de har tilgang til på en måte jeg finner tillitvekkende. Jeg synes det er dårlig gjort å fortsette å piske opp stemningen slik det gjøres nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.