|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for meg
Som mange ganger påpekt: Sletter man hovedinnleggene, sletter man hele tråden. Inkludert alle de andres innlegg. For eksempel noen av mine der jeg har lagt ned masse krefter i å forklare grammatiske problemstillinger.
|
|
#2 |
|
Deltidsmamma
|
Jaja! |
|
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjapp i oppfattelsen, du:
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Vet du - dette synes jeg blir for dumt. Jeg kunne ha rødprikket, men velger å svare istedet for. Har du virkelig inntrykk av at det er utbredt at folk blir utestengt fra dette forumet helt uten forvarsel? Synes du det er greit mot dine medforumister å fremstille det slik som du gjør?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Det har visstnok bare skjedd denne ene gangen, men burde man ikke uansett prøve å få klarhet i hva som har skjedd og hva forumledelsen synes er greit og ikke med hensyn til moderatorers spredning av fortrolig informasjon? |
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke nok om denne saken til å gjøre meg opp en mening. Men jeg synes det er kjempesynd at hun er ute. Jeg tror ikke jeg er alene om å ikke vite nok til å ikke kunne velge side. |
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jo, det gjorde hun, fordi alle vi andre visste det, lenge før det skjedde. I mitt hode var det noe slikt som flere uker, hukommelsen min kan være litt selektiv når det gjelder tid, jeg kan ta feil, men det er i hvert fall snakk om et mye lenger tidsrom enn 24 timer. Det ble nevnt om og om igjen, flere steder, i mange tråder og aldri noensinne av andre enn vedkommende selv. Med unntak av de få stedene ledelsen bekreftet at dette var en reell mulighet.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Siden du har valgt å sitere meg, så kan jeg svare. Jeg mener at forumledelsen har gjort rede for hvordan de forholder seg til fortrolige opplysninger de har tilgang til på en måte jeg finner tillitvekkende. Jeg synes det er dårlig gjort å fortsette å piske opp stemningen slik det gjøres nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|