|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kjøttdeig utgått på dato-hadde du spist den?
En uke over dato,- rett i søpla.
Jepp, dritsur.
Jeg har tiltro til datomerking på grunn av at jeg har god faglig innsikt i mat, kosthold og råvarer, samt helse og vet at slett ikke alle prosesser som foregår under bedrvelse kan ses, smakes eller luktes. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er det egentlig du sier her? At jeg har det så skittent at jeg tåler bedervet mat? Eller at du vasker så mye at du ikke lenger kan spise vanlig mat? eller hva?
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Hallo, greier du å lese det ut av det jeg skriver, og sitatet jeg svarer på der, ja da tror jeg du må gå å ta av deg vrangbrillene og lese på nytt igjen.
Jeg tolket dette som at du her mener mennesker som ikke har de samme fasilitetene som oss, med vårt gjennomregulerte og kontrollerte råvareutvalg, og som altså må bruke smakssans og luktesans for å vurdere kvaliteten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|