Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

NAV-Foreldrepermisjon

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-12, 14:48   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: NAV-Foreldrepermisjon

Nå dør jeg litt. På grunn av sykemelding i år har jeg avtale med arbeidsgiver om at jeg kan overføre 7 uker ferie til neste år. Vil det by på problemer altså?

Harriet: det er akkurat slik jeg føler meg. Oppegående, rasjonell, velutdannet og alt det der, men disse skjemaene tar knekken på meg.

Det burde kanskje vært en kvalifiseringstest før man prøver å få barn: ta nav-skjema-testen og se om du kvalifiseres som smart nok til å være forelder.

Gammel 09-11-12, 15:03   #2
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det beste med å ikke skulle ha flere barn er å slippe skjemaene til nav.
Men mannen har 30 dager han skal ta ut neste år, og han har allerede luftet ideen om å droppe det, bare for å slippe skjemaene.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 18:09   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Det burde kanskje vært en kvalifiseringstest før man prøver å få barn: ta nav-skjema-testen og se om du kvalifiseres som smart nok til å være forelder.

Prevensjon, kaller vi det.

Rasler det i eggstokkene, sier du? Se, det kan vi gjøre noe med. Bare fyll ut dette skjemaet, så setter vi igang med produksjonen etterpå.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 18:17   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Rasler det i eggstokkene, sier du? Se, det kan vi gjøre noe med. Bare fyll ut dette skjemaet, så setter vi igang med produksjonen etterpå.

Gammel 09-11-12, 19:13   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Det funket tydeligvis ikke bra nok for meg, for jeg fylte jo ut de pokkers papirene bare et års tid før jeg ble gravid igjen. Men nå er det enda mer komplisert, jo!

Gammel 09-11-12, 19:40   #6
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det funket tydeligvis ikke bra nok for meg, for jeg fylte jo ut de pokkers papirene bare et års tid før jeg ble gravid igjen. Men nå er det enda mer komplisert, jo!

Det funket ikke her heller, men det skjemaet var definitivt ikke så komplisert i 2008.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.