|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg var veldig fornyd med min OTH, også på snø og i skog og mark. Låst forhjul gjør susen.
|
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreTromsø er ikke akkurat kjent for å mangle snø og slaps vinterstid, og jeg var VELDIG fornøyd med Simovogna.
|
|
|
|
#4 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føre
Enig, de med emmaljunga på min barselgruppe sleit mye mer enn det jeg gjorde med min Mountain Buggy! Aldeles veldig fornøyd fra dag 1 og til nå (brukes kun til soving i barnehagen og småturer, sjelden vogn eller lengre)
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg vil bare slutte meg til dere som skryter av OTH/Mountain Buggy, den er super å trille på all slags føre og det er en STOR fordel at den er så lett! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreJeg har hatt både Simo og Mountain Buggy. Når barnet har vokst ut av bagen, foretrekker jeg sistnevnte (bagen er ikke akkurat stor på MBen), men jeg synes Simo er ypperlig som bagvogn.
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Simo Duo veier jo over 20 kg med bag.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreMan plusser jo ikke vekta på bagen med vekta på sportsdelen? På Duo-modellen er jo bagdelen og sportsdelen to separate deler, man setter ikke bagen inn i sportsvogndelen slik som på Kombi-modellen.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Blir sprø! Trenger vogn som fungerer godt på dårlig føreAh, det er sant. Jeg tenkte på kombivogn hele tiden.
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
![]() |