|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 404 ting å tegne for gutter og jenterJa, men da er det jo de som bestemmer det selv. Jeg snakker om foreldre som er redde ungene skal bli homo eller noe om de kjøper "råsa" ting til guttene sine! Og det er jo nettopp pga. at gutter ikke vil ha det at jeg er sånn imot den kjønnsdelingen.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 404 ting å tegne for gutter og jenter
Det er nesten litt flaut å si det, men mannnen er litt av den sorten. But I love him anyway. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Skjønner at du er glad i ham, men skjønner dog ikke at du lar ham få bestemme. :gift-med-en-hertug,-og-ikke-en-konge:
Nju, nja, njo, som de sier i Vømmøldalen. I forhold til lego så opplever jeg at de store eskene og seriene har vært mest rettet mot gutter, selv om det ikke sto noe om det på esken. Eldste her vil ikke ha ulike 'tøffe' yrker, sjørøvere, starwars og annet snusk. Hun vil ha hus, familie, campingvogn og ellers elementer som passer inn i et nabolag. Hun er heller ikke redd for å ytre dette. Men hun vil ikke ha det enklere og med større figurer. Hun vil bare ha litt mer for henne i ordinær form. Litt mer 'domestic'. Sist redigert av Dronningen : 05-11-12 kl 23:12. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Det er ikke mye stakkarn bestemmer, og dette er ikke en kampsak for meg. Hvis gutta vil ha rosa ett eller annet så får de det. De ser veldig opp til pappan sin, så kjøper han seg rosa skjorte så vil nok de ha det og. Eldste kjøpte seg en lilla collegejakke her i høst. Mannen sa ikke noe på det, heller ikke den lilla skjorta minsten ville ha. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Det jeg mener er at guttene som kunne tenkt seg å leke med rosa lego, ikke tør ønske seg det fordi kompisen har sagt at det er jentelego. Eller det står skrevet på pakken. Det samme gjelder jo motsatt, altså ting som er merket "gutteleke".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|