|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernen
Jeg har sjekket aldersgrensen og den skal være tillatt for alle.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Begge våre kinodebuterte som 3-åringer (og begge med hhv Biler 1 og Biler 2, litt artig), og vi satt hele tiden klare for å gå ut med barnet om det ble mas eller frykt eller annet. Det skjedde ikke, heldigvis. Mine to er altså veldig kinovante siden de har vært jevnlig på kino siden de var 3 år gamle. Vi foreldre er jo filmfreaks, så det skulle bare mangle at ikke barna ble kinovante i ung alder.
|
|
|
#3 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg er litt sånn kino-nazi som hysjer på folk på kino så jeg har nok veldig lav terskel for å ta med ungene ut. Poden er litt opp og ned på hva som er skummelt og er liksom ikke så gira på kino, men jeg synes jo det er så koselig at jeg gir meg liksom ikke helt. Tror cluet er å finne noe som er akkurat passe spennende. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
På lørdag var to jenter med sin bestemor, tipper de var rundt 6 år. De prata HELE tiden.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke noe bedre når man har fått barnevakt for å se James Bond, og så setter familien fra helvete seg ved siden av. Jenta i familien var så vidt 11 år tenker jeg. De smatta, tjatta, pustet og peset hele filmen. Jeg tror faktisk jeg må se den en gang til på kino. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|