Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Netflix Norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-12, 19:41   #1
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix Norge

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Kan ikke dere som ikke skjønner hvordan Netflix virker bare slutte å gjette og spre feilinformasjon?

Ben "didn't really think so" Murphy

Ehh? Er du helt på bærtur? Jeg delte en erfaring, da det virket til å være flere som ikke klarte å få teksten av. Mener du virkelig at jeg lyver???

Løve "Yes, i actually think so"

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:17   #2
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Mener du virkelig at jeg lyver?

Nei, men hvis jeg mente det ville jeg sikket ha sagt det hvis jeg mente det var verdt bryet, og det ville det vel neppe. Det jeg sa var derimot at du gjetter om hvordan dette virker. Du gjetter feil, og derfor er det du påstår feilinformasjon. Dette har blitt forklart flere ganger tidligere i tråden, og ikke bare av meg. Og hvis du ikke hadde fremsatt feilinformasjonen din i en hånlig tone, eller hadde spurt om det du gjettet var riktig, eller til og med om du hadde postet i en tråd der dette ikke allerede var forklart, så skal du ikke se bort fra at du hadde fått et mindre skarpt svar.

Ben "har noen en teskje?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 20:27   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nei, men hvis jeg mente det ville jeg sikket ha sagt det hvis jeg mente det var verdt bryet, og det ville det vel neppe. Det jeg sa var derimot at du gjetter om hvordan dette virker. Du gjetter feil, og derfor er det du påstår feilinformasjon. Dette har blitt forklart flere ganger tidligere i tråden, og ikke bare av meg. Og hvis du ikke hadde fremsatt feilinformasjonen din i en hånlig tone, eller hadde spurt om det du gjettet var riktig, eller til og med om du hadde postet i en tråd der dette ikke allerede var forklart, så skal du ikke se bort fra at du hadde fått et mindre skarpt svar.

Ben "har noen en teskje?" Murphy

Jeg gjetter ikke. Da hadde jeg nemlig ikke vært så påståelig! Måtte nemlig finne ut av hvordan dette virket, da det ikke var så kjekt å se fransk film uten tekst. Har så langt måtte slå på tekst på hver eneste film/serie jeg har sett på Apple tv. Men for all del, tro gjerne at jeg gjetter om det gjør deg happy. For andre, så kan dette kanskje være nyttig informasjon

Løve "trenger ikke teskje, men irriterer seg grønn over enkelte som tror de har monopol på alt vett" 70.

Gammel 03-11-12, 20:29   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg gjetter ikke. Da hadde jeg nemlig ikke vært så påståelig! Måtte nemlig finne ut av hvordan dette virket, da det ikke var så kjekt å se fransk film uten tekst. Har så langt måtte slå på tekst på hver eneste film/serie jeg har sett på Apple tv. Men for all del, tro gjerne at jeg gjetter om det gjør deg happy. For andre, så kan dette kanskje være nyttig informasjon

Løve "trenger ikke teskje, men irriterer seg grønn over enkelte som tror de har monopol på alt vett" 70.

Men selv om du tilfeldigvis har vært innom filmer hvor man kan slå av subtitler så har jo Ben helt rett, man får ikke slått av på alt.

Gammel 03-11-12, 21:01   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men selv om du tilfeldigvis har vært innom filmer hvor man kan slå av subtitler så har jo Ben helt rett, man får ikke slått av på alt.

Jeg har da ikke påstått at det virker på absolutt alle filmer heller? Men så langt har alle filmer/serier jeg har sett på norsk Netflix, på Apple tv, hatt tekst av som default.

Gammel 03-11-12, 21:05   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men la oss prøve en film da - f.eks edward saksehånd (scissorhands), løve 70
Den klarer ikke jeg å skru av subtitles på. Ikke at jeg vil se den, jeg valgte det første jeg kom til.

Kommer den opp uten subtitles på din netflix?

Eller Hot Shots part deux med Charlie Sheen.

Hvis du får til å skru av subtitles på dem, kan du fortelle hvordan?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 22:41   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men la oss prøve en film da - f.eks edward saksehånd (scissorhands), løve 70
Den klarer ikke jeg å skru av subtitles på. Ikke at jeg vil se den, jeg valgte det første jeg kom til.

Kommer den opp uten subtitles på din netflix?

Eller Hot Shots part deux med Charlie Sheen.

Hvis du får til å skru av subtitles på dem, kan du fortelle hvordan?

Skal prøve når jeg er hjemme igjen. Er på hytta nå og har ikke Apple tv her.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.