Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du ein ivrig ordskiftedeltakar?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du ein ivreg ordskiftedeltakar?
Det er jo ordskifta eg er her for! Dess hissigare dess betre! 19 17,92%
Diskuterer, men trekkjer meg når det vert for "heftig" 8 7,55%
Diskuterer litt av og til, men er her like mykje for andre ting 57 53,77%
Diskuterer aldri, nyttar forumet til andre ting 22 20,75%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 09:23   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ein ivrig ordskiftedeltakar?

Men oppfinnsomme fornærmelser er bra!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 09:24   #42
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men oppfinnsomme fornærmelser er bra!

Nettopp.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:15   #43
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg diskuterer nesten ikke, men leser med stor interesse. I motsetning til andre nettfora jeg har deltatt i synes jeg det er mange kloke, reflekterte og velformulerte medlemmer her, og jeg gleder meg når diametralt motsatte synspunkter argumenteres godt og tankevekkende.

Men aller mest glede har jeg av små underfundigheter, livsvisdom, det at folk deler tanker, opplevelser og refleksjoner på godt og vondt - og det at jeg finner mange av de samme igjen her når jeg kommer tilbake etter kortere eller lengre fravær

Gammel 31-10-12, 10:29   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg diskuterer gjerne, og blir ikke spesielt stresset av høy temperatur, men har ingen interesse av usaklige personkrangler.

Og så fjaser jeg gjerne, og kan avse en klem i ny og ne. FP er et fantastisk oppslagsverk, og utvilsomt nyttig for å øve på argumentasjonsteknikkene sine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 12:00   #45
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe av det jeg liker best ved FP-diskusjonene, er forresten oversikten det gir over argumentene på begge sider i forskjellige saker. Jeg griper meg stadig i å si «Her ville naturligvis det som mener det motsatte sagt x, y og z» når jeg diskuterer IRL. Det er mye verdt, synes jeg.

Gammel 31-10-12, 12:05   #46
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg diskuterer gjerne, og jeg blir ikke engstelig av en heftig debatt, men syns det er ubehagelig med hersketeknikking og personangrep. Men FP er mye mer enn et diskusjonsforum for min del, det er både oppslagsverk, orakel, venner, fjas, alvor, underholdning og tidtrøyte.

Gammel 31-10-12, 12:17   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er du moderator, Ru?

Der ser du!
Ingen legger merke til meg!

En ordentlig oppfinnsom fornærmelse er en nytelse på et diskusjonsforum.
Jeg har selv servert en som var så subtilt og lekker at jeg har den på favoritter og kan finne den frem på kalde dager.

Gammel 31-10-12, 13:16   #48
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er her bare for de heftige limpistoldiskusjonene. Fjas er jeg motstander av. Ja, også skriver jeg kun det som er sant. Alltid.

Gammel 31-10-12, 14:28   #49
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Med reinsdyr på.

Gammel 31-10-12, 17:07   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns en god diskusjon kan være underholdende, men merker selv at jeg skriver mye mindre selv etter at jeg fikk iPad. Syns det er klønete å skrive på den og fagtter meg derfor i korthet, samtidig gidder jeg ikke finne frem PC.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:35   #51
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg diskuterer, men det hender jeg går lei. Oftest av meg selv.
Jaja. Man har da selvinnsikt om ikke annet.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 18:34   #52
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg diskuterer, men det hender jeg går lei. Oftest av meg selv.
Jaja. Man har da selvinnsikt om ikke annet.

Jeg kjenner meg igjen i dette.

Nå i kveld f.eks er jeg i en tråd jeg gjerne vil ut av - jeg skrøt vel kansje på meg litt i overkant tildigere i tråden her da jeg hevdet at jeg var blitt så flink til å droppe diskusjoner som tapper meg for energi.

Gammel 31-10-12, 18:59   #53
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 21:16   #54
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Aktiv deltakelse i diskusjonene krever litt mer mental tilstedeværelse her enn hva jeg er i stand til å gi, og i alle fall i arbeidstida.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 21:20   #55
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Hvis temaet engasjerer meg nok, så. Da kan jeg være forbasket påståelig.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.