|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeBarn kan være oppover ørene forelsket - både med romantiske og erotiske følelser - fra de er ganske små. Det er ikke legitimt for den de er forelsket i å handle med utgangspunkt i barnets forelskelse allikevel.
|
|
#2 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Jeg er så enig i dette. En av grunnene til at jeg blir så ekstra kvalm av denne saken, er at jeg så godt husker at jeg var 14-15 år og betatt/forelsket i en kjekk, stødig familiefar som var engasjerte i ungdomskoret jeg sang i.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Jeg tenker det samme. Jeg var helt på knærne etter naboen vår, han var vel 35-ish og jeg var 13.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|