|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Etterlysning: Juleglede savnesNooria, du får ta en tur på besøk, her er julekortfint ute med snø og fullmåne.
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Etterlysning: Juleglede savnesJeg elsker julen, storkoser meg med forberedelsene og har juleglede så det holder. Men, jeg føler heller ikke noe som helst press til å gjøre ting jeg ikke liker og jeg tror det å feire jul basert på egne ønsker og ikke andres forventninger er viktig.
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Etterlysning: Juleglede savnesJeg har alltid likt jula godt. De siste årene har jeg begynt å nyte førjulstiden minst like mye. Før var det bare stress i desember og jeg var veldig sliten når julaften kom. Jeg planla og gjorde alt ut fra at det var julaften som var det store høydepunktet. Det fikk jeg rett i trynet et par ganger da julaften ikke helt ble som forventet. Jeg var sliten og ikke helt ferdig, i egne øyne, det ble mer mas enn morro.
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Etterlysning: Juleglede savnesJeg elsker julen, virkelig. Jeg begynner å glede meg til jul i det øyeblikket høsten setter i gang for fullt. Men jeg er ganske julekonservativ da. Jeg nekter å delta i, eller gjøre noe julete før Desember. Julegaveshopping i August og pepperkakespising i Oktober er ikke for meg.
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Etterlysning: Juleglede savnesJeg kjenner meg veldig igjen i det Vianne Rocher skriver. Jeg er også glad i julen og prøver å gjøre mitt for at det skal være kos og ikke stress. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Etterlysning: Juleglede savnes
Jeg snakker om en juleglede som jeg har savnet i flere år, ikke bare i oktober.
Det hadde vært koselig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|