Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Enda en fantastisk bok for de aller minste

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 02:02   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en fantastisk bok for de aller minste

Hvem skal trøste Knøttet er en bok jeg er veldig glad i selv også, det er den eneste barneboken jeg tok med meg da jeg flyttet hjemmefra (altså mange år før jeg tenkte på barn selv). Gutten min elsket den da han var halvannet til to år gammel, han kunne store deler utenat (jeg husker hvordan han messet alvorlig for seg selv "hari hvertfall live ibe holl!"), men skjønte åpenbart ikke noe av innholdet. Han har alltid likt ting som rimer og har rytme - Inger Hagerups Så Rart ville han ha lest fra begynnelse til slutt flere ganger hver kveld på sengekanten hele den sommeren han var halvannet, husker jeg - og det hjelper sikkert at jeg er veldig glad i denne typen ting selv, og liker godt å lese dem for ham. (Jeg tok frem Hvem skal trøste Knøttet igjen da han var drøyt tre, og da skjønte han hva den handlet om og ble enda mer fascinert av den.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.