Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 22:44   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Jeg merker at jo flere sånne type tråder, jo kjedeligere syns jeg det er å være her inne.
Jeg kan ikke si at jeg hverken blir trigget, engasjert eller opprørt.

Jeg syns FP har levd opp til forventningene fra første stund vi flyttet over hit. Det var nettopp tråder som dette som gjorde at vi rømte med et smil fra NM.
Vil jeg bidra til å få det slik her også? Nei og atter nei.

Jeg velger stole på at forumledelsen tar gode valg når de velger moderatorer. Jeg velger stole på at moderatorene kjenner sin rolle og tar den alvorlig. At det innebærer en høy etikk og moral over mengden informasjon som fins her inne. Og så håper jeg inderlig at jeg ikke tar feil.

Her har vi alle et ansvar for å skjerpe oss for å bevare forumet slik vi har lært det å like.
:trøtt:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.