|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Det er ikke forumledelsen som sletter, det er vanlige brukere.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?
I know.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Ja, de som deltar i tråden vet jo hvem som sletter og ikke. Men for alle som leser tråden i ettertid kan det se litt rart ut, så det er greit å presisere det.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg var jo den ene involverte i den tråden og vil bare si at jeg og trådstarter der har ordnet opp og alt er i den skjønneste orden.
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Flere av innleggene i denne tråden referer helt klart til mer enn saken som tas opp i HI.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg jobbet engang med en dement prestefrue.
|
|
|
|
#7 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Kan ikke de som trenger å blåse ut noe få et lite utblåsningsforum et par dagers tid? Vi låser dem inne der, og slipper dem ut når de er ferdige.
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Takk! Jeg har vokst opp i et overmøblert hjem og er ikke i stand til å bruke banneord som er obskøne navn på kjønnsorganer. Selv om jeg til min store irritasjon husker noen sånne.
Jeg skjønte det altså.
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg sliter litt med slik overmøblering selv. På familietribunen til hjemmelaget vårt (som holder til i et relativt overmøblert strøk) gjorde dommeren en ørliten feilvurdering i favør av motstanderlaget. da utbrøt damen på benken bak meg: Men KJÆRE VENE DA, dommer!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 21-10-12 kl 23:56. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
lettere utlada
|
Det verste en gammel tante av min mor kunne si var "fyrstikk"! DA var hun sint da.
|
|
|
#11 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Tråden det snakkes om var stygg. (Overskriften var skrevet slik at den ble et blikkfang for de fleste vil jeg tro.) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|