Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 13:30   #21
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ellers så fortalte en kollega meg i går med stor begeistring at hun har begynt å gå på rulleski. Det anbefalte hun sterkt!

Nei, nei. Gang og sykkelveiene er hindret av amatører på rulleski. Her må visst enhver sporty mann på over 40 gå på rulleski. Greit nok med kvinnene som ruller på Fornebu, der er det plass. Jeg liker ski, sykkel eller topptur i marka i ruskevær. Godt å få med seg årstidene når en jobber inne hele dagen.

Gammel 18-10-12, 14:15   #22
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg driver egentlig med jogging. Men har falt litt ut av det nå. Men at jogging er en hobby er vel egentlig å ta i da. Mer et nødvendig onde.

Gammel 21-10-12, 17:24   #23
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det litt av hvert.

Ingen som gjør mer ekstreme ting? Hangliding, fallskjermhopping og sånt?

Gammel 21-10-12, 17:34   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjørte masse offpiste i min ungdom, (telemark, that is), labbet langt innover fjellet og kjørte ned mer eller mindre trygge elvefar og heng. Det var ikke så veldig ekstremt, men definitivt slitsomt.

Og fikk klar beskjed om å slutte pga. ryggen min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 18:29   #25
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Bridge. Holder hjernen i form om ikke annet.

Gammel 21-10-12, 18:32   #26
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her var det litt av hvert.

Ingen som gjør mer ekstreme ting? Hangliding, fallskjermhopping og sånt?

Sliter litt med å få på hesten fallskjerm.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 01:00   #27
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg likar fjellturar, både oppover og bortover. Eg har såvidt prøvd klatring og det var kjempekjekt. På eitt eller anna tidspunkt håpar eg å få drive meir med det.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:21   #28
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjører på ski, fort og bratt, og masse off-piste. Gleder meg til vinter nå, med helt nye ski.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:35   #29
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor skal det være så ekstremt?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:42   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kjørte masse offpiste i min ungdom, (telemark, that is), labbet langt innover fjellet og kjørte ned mer eller mindre trygge elvefar og heng. Det var ikke så veldig ekstremt, men definitivt slitsomt.

Og fikk klar beskjed om å slutte pga. ryggen min.

Ski tror jeg blir greia mi i vinter. Skal sjekke ut tilbud nå.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Bridge. Holder hjernen i form om ikke annet.

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Sliter litt med å få på hesten fallskjerm.

Er du siamesisk tvilling med den?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eg likar fjellturar, både oppover og bortover. Eg har såvidt prøvd klatring og det var kjempekjekt. På eitt eller anna tidspunkt håpar eg å få drive meir med det.

Klatring kunne vært min greie, men jeg har dessverre ei jeg ikke vil treffe så mye på som er superaktiv i vår klatreklubb... ThatŽs life..

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Kjører på ski, fort og bratt, og masse off-piste. Gleder meg til vinter nå, med helt nye ski.

JAAA!! Sånn her vil jeg være. Kanskje ikke sååååå bratt, men jeg vil lære.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvorfor skal det være så ekstremt?

Fordi jeg må kjenne at jeg lever nå.
Fordi jeg er bygd for fart og spenning, men har undertrykt det i mange år.
Jeg skal ikke basehoppe fra ei selvlaget turnstang eller sette livet mitt i fare.

Gammel 22-10-12, 10:47   #31
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en del år siden drev vi med dykking, så kom det barn og vi valgte det bort. Nå har vi lyst til å da den hobbyen opp igjen, men jeg tror jeg vil ha ett nytt dykkerkurs før vi setter i gang.

Ellers, det er jo ikke akkurat fysisk utfordrene, men jeg driver med pistolskyting. Veldig morsomt, og veldig sosialt.

Gammel 22-10-12, 10:50   #32
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Ikke ekstremt da, men jeg går på vannaerobic og elsker det

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 10:57   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Dykking, pistolskyting og vannaerobic. Det er så herlig å se hvor mye "rart" man kan holde på med..

Jeg tror aldri jeg vil tørre å dykke. Hopper heller basehopp. Man kan jo dø under vannet der.

Gammel 22-10-12, 11:04   #34
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sprangridning da. Med vår 6. hest på tur er det ihvertfall det det går i her i heimen.

Ellers kan jeg anbefale dykking og slalom, begge deler frister det meg å gjøre mer av. Høyder er langt fra min greie da så det skal jeg ikke uttale meg om, det bor nok ingen fallskjermhopper i meg.

Gammel 22-10-12, 11:09   #35
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal sette større pris på at jeg ikke trenger mer enn Sh'bam for å kjenne at jeg lever

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 12:48   #36
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker godt å kjøre snowboard i fullfart ned bratte bakker. og rollerblades. Blir ellers mye strikking.

Gammel 22-10-12, 13:31   #37
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipa, skuffa over at du ikkje trykka min din til ditt bryst.

Gammel 22-10-12, 13:56   #38
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Snipa, skuffa over at du ikkje trykka min din til ditt bryst.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg lese Fifty Shades og overføre.

Jeg glemte å svare på den. Joda, det er ekstremt nok det!

Gammel 22-10-12, 14:14   #39
mammapaz
alenemamma og bekymret

mammapaz sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
mammapaz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå har jeg aldri vært den spesielt aktive personen man finner rundt om, selv om jeg alltid har vært glad i å bevege meg.... Men i sensommers begynte jeg å sykle til jobb hver dag, istedet for å busse (ca 11,6 km pr vei), noe jeg har blitt ganske "avhengig" av... Vært litt sjuk, som har gjort at jeg ikke kunne sykle, noe jeg virkelig merka på meg selv!

Ellers begynte jeg på zumba i høst.
Alltid hata trening, alltid elsket å danse... Fant ut at comboen av mitt hat og mitt elsk forhold var det beste som kunne skje meg =) Totally addicted!!
Anbefales virkelig!

mammapaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 14:35   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Hest er fint.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.