|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?Jeg synes man skal ta det med den andre privat enten man er moderator eller vanlig bruker. Drittslenging og privat oppvask hører ikke hjemme der alle kan lese det.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, men gjelder det også når moderatorer ikke svarer på PM? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Uansett hvilken bruker som ikke svarer på PM så er det jo slik at man da ikke kan kommunisere privat med denne brukeren. Hva mener du?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Hva var da poenget med å ta det frem her?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ok hvis du absolutt vil vite så handler det om det at dere fra ledelsen oppfordrer til å ta ting på PM og da har jeg større forventninger til at dere svarer på PM enn jeg har fra andre brukere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Men da kan man jo bare droppe saken, ikke oute den for å henge ut vedkommende.
|
|
|
#9 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er helt klart og det var også derfor jeg skrev burde. Som jeg også skrev vet man jo ikke hva saken handler om så svarene blir på generelt grunnlag for mange av oss. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Det er selvfølgelig sant. Men det er jo flere andre måter å ta kontakt på. Fx bumpe tråden, sende en prikk, skrive profilmelding, starte en "hallo, jeg har sendt deg pm-er"-tråd. Dessuten synes jeg det er en uting å tvinge en konflikt ut i offentligheten om det kanskje er slik at motparten helt bevisst har ignorert vedkommende (og dette er ikke basert på den nevnte tråden). Synes ledelsen her inne at det greit at man tar oppvask offentlig om man på forhånd har gjort det man kan for å få den andre i tale privat?
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Fint at du ber om avklaring. Vi ønsker slett ikke at alle som ikke får svar på PM-er skal dra konflikten ut i det offentlige, nei - som du sier, kan man helt bevisst velge å ignorere noen, og det skal man ha lov til. Hvis man har problemer i forhold til en spesifikk bruker, og ikke ønsker å bare la det ligge, er det fint om man tar kontakt med forumledelsen så vi kan vurdere om det er noe vi skal håndtere.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|