Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Middager på rundt 500 kcal

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 09:59   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Middager på rundt 500 kcal

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Pasta, poteter og ris drar mange kalorier. Jeg har stort sett kuttet ut dette, og da er det ikke så vanskelig å komme under 500, tror jeg (men jeg teller ikke vanligvis kalorier).

F.eks., til én person: ovnsstekt laks (300 g), stor porsjon dampet brokkoli, og mos laget av et halvt blomkålhode og 1 ss lett creme fraiche.

300 gram laks inneholder jo 500kcal bare det. Jeg spiser ikke pasta, ris eller poteter, ikke mye saus heller. wok er en av standardene i huset, det greier jeg.

Takk for tips.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.