|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Jeg minner igjen om at dette ikke har noe med Vågå å gjøre. Damen som vitnet er ikke fra Vågå, jenta er ikke fra Vågå og Øygard snakker heller ikke Vågådialekt. Han er opprinnelig fra samme sted som vitnet og jenta. |
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Point taken, Lhi-My. Øygardsmålet - der rett blir vrangt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Nettopp! Poenget over her er vel at ingen tror på at det faktisk er normalt å snakke slik som Øygard og co hevder her.
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Uff, ja, det ble vel påpekt at var i familien Øygard de hadde en noe spesiell sjargong.
|
|
|
#5 |
|
Rockesøster
|
Dulter litt på Lhi-My her. Jeg har bevisst holdt meg unna denne tråden da jeg vet hvor fort en tråd om en slik sak utvikler seg til å bli i overkant generaliserende, og at morsomheter og ironisering over saken og menneskene i den fort kan bikke over til å ramme uskyldige mennesker. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|